Hight medical course

Higher Medical Course

  Medical school education (training) is free and the  course  of  training
lasts 6 years. The first 2  years  provide  a  broad  programme  of  general
education in basic subjects  such  as  Anatomy,  Physiology,  Histology  and
medical Latin. Instruction takes place in lecture and  seminars,  with  most
time spent in the latter. Examinations are both oral and  written.  Students
do not see patients at this  time,  but  many  students  believe  that  they
should see patients earlier.
  Course work includes manу no medical subjects, such  as  history  of  the
20th  century,  philosophy  and  ethics,  political  economy,  atheism   and
religion  -  “paramedical”  subjects  such   as   chemistry,   physics   and
mathematics. So the main aim of the first stage of the medical trainings  to
provide a broad and solid foundation for professional knowledge.
  The third through fifth years are called the Senior  Course.  During  the
third year  students  study  pathology,  pharmacology  general  surgery  and
surgical anatomy. In the latter,  students  learn  to  perform  three  basic
operations  -  appendectomy,  tracheotomy,  and  correction   for   ectcopic
pregnancy - on cadavers .In the 4 year – long  course  of  propedentical  of
eliciting them diagnosis, and theoretical aspects of pathology.  The  course
also includes subjects  such  as  physician's  ethics  and  deontology.  The
latter is concerned with how and when to  communicate  critical  information
to patients. Clinical practice is begun during the Senior Course  Croups  of
10 or fewer students accompany  a  professor  examining  patients.  Students
gather  anamnesis,  perform  physical  examination,   observe   instrumental
diagnostic procedures and  treatment,  and  analyze  laboratory  data  under
their professors’ supervision. Students are evaluated by  their  ability  to
write a case history,  to  logically  construct  a  diagnosis  and  by  oral
examination.
  In the fourth and fifth years students receive more specialized  training
in genetics and otolaryngology. Since the main goal of  all  instruction  is
to train general practitioners, the lectures are problem oriented and use  a
clinical syndrome approach.
  Summers are spent training in practical settings.
  The sixth  year  future  doctors  are  no  longer  called  students,  but
"subordinates",  who  work  and  study  in   different   departments   under
professors' supervision, have night duties twice a month, and  attend  grand
rounds and lectures. The  practice  of  medicine  is  based  on  the  “three
whales” (therapy internal medicine, surgery and midwifery genecology);  most
students do their subordinature, and eventually practice, in  one  of  these
areas. Students with specialized interests can pursue them by  participating
in specialty organizations. For example,  future  neurologists  can  join  a
student scientific society organized by the department of nervous  diseases.
At meetings, students analyze difficult neurological cases with  respect  to
diagnosis and treatment. Under the leadership of professors, I students  can
take  part  in  surgery  and  night  duties,  carry   on   scientificу   and
experimental work, end present reports on their research at  f  conferences,
the best of which are published in the local or national scientific press.
     After graduation, most students enter internship at local hospitals in
primary  care  areas  such  as  general  surgery  and   internal   medicine.
Internship  lasts  only  year  and  qualifies  the  physician  to  practice.
Students with the grades may attempt to enter a specialty by applying for  a
3-year residency at a teaching  institution.  Those  who  enter  residencies
often became leaders in their fields.
                                                      Высший    Медицинский
Курс.
  Медицинское школьное образование (обучение)  свободно,  и  курс  обучения
продолжается 6 лет. Первые 2  года  обеспечивают  широкую  программу  общего
образования по основным предметам типа  Анатомии,  Физиология,  Histology  и
медицинский Латинский. instruction имеет  место  в  лекции  и  семинарах,  с
большинством времени,  потраченного  в  последнем.  Экспертизы  являются,  и
устными и письменными. Студенты не видят пациентов в  это  время,  но  много
студентов полагают, что они должны видеть пациентов ранее.
  Работа Курса не включает manу никакие медицинские предметы, типа  истории
от 20-ого столетия, философии  и  этики,  политической  экономики(экономии),
атеизма и религии - "paramedical" предметы типа химии, физики и  математики.
Так главная цель первой стадии медицинских обучения обеспечивать  широкую  и
твердую основу для профессионального знания.
  Треть через пятые годы  называется  Старшим  Курсом.  В  течение  третьих
студентов   года   изучают   патологию,   операционную(хирургию)    генерала
фармакологии и хирургическую анатомию. В последнем, студенты  учатся,  чтобы
исполнить три основных действия - appendectomy, tracheotomy,  и  исправление
для  ectcopic  беременности  -  на  трупах  .In  4-летний  -  длинный   курс
propedentical выявления их диагноз, и теоретические аспекты патологии.  Курс
также   включает   предметы   типа   этики   врача   и   этики.    Последний
заинтересован(обеспокоен)  как  и  когда  сообщить  критическую   информацию
пациентам. Клиническая практика начата в течение Старших  Крупов  Курса  10,
или  меньшее  количество  студентов  сопровождает  профессора,  исследующего
пациентов. Студенты собирают воспоминание, исполняют физическую  экспертизу,
наблюдают(соблюдают)   инструментальные    диагностические    процедуры    и
обработку(лечение), и анализируют  лабораторные  данные  при  наблюдении  их
профессоров.  Студенты  оценены  их  способностью  писать  историю   случая,
логически строить диагноз и устной экспертизой.
  В четвертых и  пятых  студентах  лет  получают  более  специализированное
обучение в генетике и otolaryngology. Так как главная цель  всей  инструкции
состоит в том, чтобы обучить общих практикующих врачей или  юристов,  лекции
проблемно-ориентированные и используют клинический подход синдрома.
  Лета потрачены, обучаясь в практических назначениях.
  Шестой  год  доктора  будущего  больше  не  называются   студентами,   но
"подчиненными", кто работают и изучение в различных отделах  при  наблюдении
профессоров, имеет ночные(вечерние) пошлины(обязанности) два раза  в  месяц,
и посещает великие раунды и лекции.  Практика  медицины(лекарства)  основана
на   "    три    кита    "    (терапия    внутренняя    медицина(лекарство),
операционная(хирургия)  и  акушерство  genecology);  большинство   студентов
делает их subordinature, и в  конечном  счете  практика,  в  одной  из  этих
областей.
       Студенты   со   специализированными   интересами(процентами)   могут
преследовать их,  участвуя в организациях специальности.  Например,  будущие
невропатологи  могут  присоединяться  к  студенческому  научному   обществу,
организованному  отделом  возбужденных  болезней.   На   встречи,   студенты
анализируют трудные неврологические  случаи(дела)  относительно  диагноза  и
обработки(лечения). Под лидерством профессоров,  я  студенты  могут  принять
участие в операционной(хирургии) и ночных(вечерних)  пошлинах(обязанностях),
продолжать  scientificу  и  экспериментальную  работу,  конец   существующие
сообщения относительно их исследования на  f  конференциях,  лучшее  которых
издано в местном или национальном научном прессе(печати).
     После окончания, большинство студентов входит в интернатуру в  местные
больницы   в   первичных   областях    заботы(осторожности)    типа    общей
операционной(хирургии)   и   внутренней   медицины(лекарства).   Интернатура
продолжается только год и квалифицирует врача, чтобы практиковать.  Студенты
с  сортами  могут  пытаться  входить  в   специальность,    прося   3-летнюю
резиденцию в  учреждении  обучения.  Те,  кто  входят  в  резиденции  часто,
становили лидерами в их областях(полях).